2008年3月15日星期六

瘋狂留言

我喜歡留言
多過出post

曾經係公園仔度
長篇大論講法國選總統
(還有一個不讀村上和有關音樂的未覆
我會出post回應的)

又係alex 度
大談一個緬甸華僑的心態
(抽水扮熟)

也愛在先生那裏搗蛋
還被說穿只是自說自話
很多時跟要旨無關

更會在ck個blog
毛遂自薦
代答職安問題

三點個pool
沒法留言
我好x落
像無法跟她問好般

火媽媽呢
停車暫借問
都仲有得問

最近
我成日去小雲/火雞哥哥同埋morca度
攪攪震
有幫趁

日子就是這樣過

8 則留言:

ah-yun 說...

你咪多D來囉。。。你都好似唔洗訓咁既。。。

火鶴 說...

我好dry呀,
所以好歡迎你嚟噴口水.

Morca 說...

係囉!
大家一齊九唔搭八,四圍攪攪震!

怒火眼睛 說...

我響小c 度睇你d "難相處"野, 不知睇得幾開心. 哎, 我都dry dry 地添

Morca 說...

火火快啲開壇啦!

Carole 說...

火媽媽
你咁開心
等我加多幾條

37. 我可以x人 x到人地無地自容
38. 做唔到ge野 唔好話得
39. 你話唔得無所謂 你講咗得 做唔到 會死無全屍
40. 我好怕等人 試過等到喊


仲有
我借過留言版你出post

匿名 說...

我也喜歡到人家網址留言的。

Carole 說...

readandeat
你個飲食101
我好有共鳴
遲d 可以寫番個

大家有幾似
1.阿咩咩個post第幾條至第幾條
2.咁咁個blog第幾個post