2008年3月22日星期六

香港人的台灣選戰

台灣選總統
香港人冇份
但望下都好

由於藍色的代表
是made in hk
香港人好自然支持佢
又說藍色勝出
政局更穩定
經濟更好

某台的選戰特輯
話佢外形討好
是好男人 帥哥
做台北市長
戰績如何如何

我的台灣朋友
有住台北的
台中的
高雄的
都不喜歡他

其實是憎恨他

我問為什麼
他們說連名字都是禽獸
我問馬英九
不是只有馬嗎

台中台南的票比香港的鐵票
更動不得

7 則留言:

Morca 說...

我直頭想坐飛機,過去助選...

可能你個死黨呀三點飛咗過去都唔奇...

Carole 說...

佢真係過咗去喎
(如無意外)

Morca 說...

馬仔已經跑出咗囉!

L L 說...

師妹:

勝出了的講人話,敗走了也講人話,今次台灣選戰好多了。

前兩屆因為有禽獸參選,最終禽獸勝選,八年的台灣,令人嘔心八年!

Carole 說...

師兄
等我問下深綠朋友點睇先
你可能會同佢地打過

L L 說...

師妹:

唔緊要,我打交大!

L L 說...

師妹:

有人現咗相,唔怕打喎!