2007年12月31日星期一

得寸進碼

咩d人咁嫁
既然分開咗
仲要佔人便宜
上次已經比佢著數晒
我仲比小妹話
做咩唔同佢x面

(啱啱收到email
佢有冇用吓腦)

本來開開心心的et
又覺得好煩

ck呀ck
我地點先可以狠d!

(p>s 祝新書大賣! )

3 則留言:

說...

咪鬼理佢啦!就算你真係想分左手做番朋友,都係過左冷河先啦(過一年半載啦起碼)...

小妮音樂日誌 說...

香港地, 正常人真的很少. 雖然我不知道你發生了什麼事, 但令自己不快的人都無謂再見.

男叫我1號去行山, 其實除了個女之外,人人都很nice, 但無謂見到無原無故針對自己的人呢,何況我真的沒時間去...很多人都有問題, 很無安全感吧. 但她只是廿多歲已經活像個中年女人般沒安全感, 確是一個可憐虫...唉!

Carole 說...

呢一篇寫得隱晦咗少少
可能得ck睇得明
(唔好意思..拉你落水)

米搞..謝謝關心
你講ge
好啱用


小妮
咁就唔好去la
我其實遇到d同kitty差唔多ge事
都未得閒同你講