2008年4月21日星期一

冰雪唱在阿拉斯加 -- 鄭愁予

針葉林直立 鬱鬱怒髮 寂藍的冠
彈起成為天穹的模樣
冰雪出神 狼群奔兀是尋找祭場的
忽地,遠山湧出地表 莽林波動連天
天地之間一王亮徹的閃電
竟是 月昇起
狼群乃靜止 長嗥 各自追祭往世
我離狼伴獨坐 面對圓月如面對前生那般唱著
 牢葛戶離冰崖 愛哥盧住雪原
海豹帳寄林下 魚皮筏入峽門
我所以今生是思想的狼
前生是獵人
我聽見出神的冰雪也和我一同唱著

---------------------------------------------
今日細佬話
我個阿拉斯加冰川有得諗
我其實係一個扭計精
要的野
一定要扭到為止

10 則留言:

L L 說...

師妹:

我喜歡鄭愁予始於 1976 年,那時你應該未出世。

"我打江南走過" , "我從海上來" , "趁夜色,我傳下悲戚的將軍令" .....

嘩,殺死人!

L L 說...

我所以今生是思想的狼
.
.
.
.

而我是,躑躅草莽,
用鼻子索獵滴血遺味
以圓月
襯出伸頸長嗥

殺.破.狼

小貝 說...

heeeeeeeeeeeeee

L L 說...

小貝:

是 woooooooooooooo 呀!

Morca 說...

阿拉斯加冰川?

Carole 說...

師兄
係ar 殺死人
你呢大過我好多
不過76我識咬人la

小貝
你又post咗首個仔
你d德文學得好快喎

morca
報名從x

小貝 說...

德文..

係呀!!
要多謝goethe!

真係教得好好~~

post左首個仔?

小貝 說...

幫我wooooooooooo下laulong丫吾該 =)

L L 說...

師妹,借嚟一用。

喂,小貝,你嘅版面好鬼靚,不過留唔到言嘅,唔通我真係咁蠢!

Morca 說...

好凍呀...
驚驚