2008年4月18日星期五

給三點 ; 也給自己

山窮水盡前無路
柳暗花明又一村

--------------------

昨天只有半條命時
收到妳的來電
真的很甜很甜
沒想到只有數面之緣的
也把我記在心上

--------------------------------

係喎
我要幫船生平反
佢次次都早到嫁
但係佢有時真係勁ot
同埋ad hoc 開會
你地唔好當佢殺父仇人啦

---------------------------------------------------

et: 嘩!你入咁多貨,要好多錢嫁喎
partner: .......
et: 你估我印銀紙咩
partner: 你宜家咪印緊
et: .................

1 則留言:

ah-yun 說...

我冇當佢殺父仇人...

但佢遲得真係好離譜。好在我有本書在手﹐如果唔係﹐哼。